Alan pikkuhiljaa päästä jyvälle näistä konehommista, tämän tekeminen oli jo oikein kivaa! :D Etukuormaajan oikean tukivarren olisi voinut laittaa mustalla, ja kauhaakin jouduin vähän lytistämään että mahtui kunnolla etukappaleelle, mutta muuten olen kyllä oikein tyytyväinen kuvaan.
EDIT 28.1.2012 Sain sovituskuvan, melkoinen hymypoika! :)
Sain tunnustuksen Hannalta, Taikulta ja Jonnalta. Kiitos! :)
Pitäisi sitten kertoa kymmenen uutta asiaa itsestä. HUH! KYMMENEN! No, yritetään:
- Yritän pitää kovin henkilökohtaiset jutut pois julkisesta blogista. ;)
- Haluaisin hankkia huovutusneulan, en vaan ole saanut aikaiseksi.
- Söin viime viikonloppuna omalla kasvimaalla kasvanutta maissia.
- Olen lukenut Tarun Sormusten Herrasta 12 kertaa kannesta kanteen.
- Tykkään ratsastaa ilman satulaa. Siis hevosella.
- Olen luonnoltani yltiörehellinen.
- Siitä on joskus riesaa.
- En koskaan lähetä kiertokirjeitä eteenpäin.
- Mutta ehkäpä jätän tulkitsematta tunnustukset kiertokirjeiksi! :D
- Minimoin kuitenkin eksponentiaalisen kasvun ja siitä mahdollisesti seuraavan inflaation omalta osaltani jakamalla tämän eteenpäin vain yhteen paikkaan: Kukikkaat Kuosit -blogille. :)
Aivan mahtava paita ja traktori! :)
VastaaPoistaHeh, meidänkin kylällä on paikka nimeltä 'Perälä' :)
VastaaPoistaSiis kerrassaan upea aplikaatio jälleen kerran! :) Minäkin jaoin sinulle tuon samaisen tunnustuksen uusimmassa postauksessa :D
VastaaPoistaVoihan valtra! Tällaisen ottaisi meidänkin lähes 4vee maajussi itselleen mielellään punaisella traktorilla! ;) taitaa olla kyllä vielä meikäläiselle turhan vaikea kuvio toteuttaa! :)
VastaaPoistaNiiiiiin mieletön traktori! =)
VastaaPoistaKiitos kaikille kehuista ja kiitos Jonna tunnustuksesta! :D
VastaaPoistaNiin ja Hannalle: sauma ja pala kerrallaan, ei se ole vaikeaa! :) Kannattaa kyllä kokeilla. :)
VastaaPoistaMelkein kyllä pitää kokeilla, sen verran tuli pikku-mieheltä vaativaa pyyntöä.. tilaan sitten sulta, jos en itse onnistu! :D
VastaaPoistaEi muuta kuin työn iloa! :D Tukikankaat vaan kuntoon ja malttia ajeluun niin onnistuu varmana! :)
VastaaPoistaSiulla on kyllä mahottoman upeita käsitöitä täällä! Tykkään todella, pitää kyllä heti lisätä suosikkilistalle :)
VastaaPoistaAivan mahtavia aplikointeja :)
VastaaPoistaJa noi alemman postauksen hanskat on ihan huippu idea! täälkin on hanskojen parit aina hukassa, tuolla tyylillä ei tosiaan olis niin väliks vaik eriparia olisivatkin :D
Aina yhtä taitavasti applikoitu kuva! Sulle on jotain blogissani. :D
VastaaPoistaHei, minäkin laitoin eteenpäin tunnustuksen sinun ihanalle blogille! Samalla vaivalla taitaa mennä kuin Inkeliinankin juttu :)
VastaaPoistaAivan ihastuttavia aplikointeja sinulla. =D Onneksi ehdin tulla katsomaan tuolta feisbuukin kautta. ;) Teet kyllä mielettömän upeita kuvia aplikoimalla. Mahtavaa! =)
VastaaPoista